poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Kwietniowe wyzwania - 1

Zgodnie ze złożoną sobie obietnicą rozpoczynam relacjonowanie swojej drogi do realizacji kwietniowych postanowień, nie lubię rzucać słów na wiatr, więc póki co:

- od dzisiejszego dnia czysta micha, za mną już trzy posiłki, pysznie najedzona, już nie mogę się doczekać kolejnych!

- wczoraj rano 7 km, w tym 5 km biegu i 2 marszu,

- wczoraj popołudniu korzystając z pogody dwugodzinny spacer po lesie,

- dzisiaj wieczorem zaplanowane: fitness (fitball) i bieżnia (pół godziny), ponadto idę dowiedzieć się o treningi personalne,

- słodycze po moim postnym detoksie w ogóle mnie nie kuszą, jestem dobrej myśli,

- odnośnie książki po angielsku: jestem w trakcie wybierania tytułu, ale myślę między W pogoni za Harrym Winstonem (czytałam przetłumaczoną na polski i ciągle do niej wracam i zawsze tak samo mnie zachwyca) a Harrym Potterem i Księciem Półkrwi,

- książki w j. polskim, które zamierzam przeczytać to:
 1. "Królowie przeklęci" tom II i III
 2. "Oblicze Pana" Mariusza Wollnego
 3. Trylogia Czarnego Maga

Pogoda nastraja pozytywnie, więc motywacja zdecydowanie większa!

Od razu mówię, że moim głównym celem nie jest fajne ciało w bikini, ale zdrowie i rozwój! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz